Snyggaste naglarna!

Godmorgon!

Idag så vakande jag väldigt tidigt som ni ser! Jag vet inte varför menmen....

Igår så var jag och handlade födelsedagspresenter åt mina kompisar som skulle ha badfest.
Åt dom köpte jag:

smink
Hårsnoddar
och något coolt nagellack. Det köpte jag även till mig själv:)

Först så lackar man på ett vanligt nagellack, vilket som helst. Sen tar man det "speciella" (jag valde gult) och så lackar man på det och efter 30 sek så "spricker" nagellacket så att det blir två färger, det är liksom (för mig) så är det rosa bakgrund och gula sprickor, det är as snyggt!! så ser nagellacket och nageln ut efter:) det blir super snyggt!!!!! I love my nails now:D:D

Det var det jag köpte...  hehe

Och på poolpartyt var det jätte roligt, fast det började blixtra och regna helt super mycket, men sen försvann det:P det var verkligen super kul! 

Idag så kanske jag ska till stockholm och shoppa lite, vi får se.... Det skulle vara kul, för då ska jag köpa lite nya kläde r och sånt där:) Jag visar sen efter vad jag har shoppat!!

Annars så vet jag inte vad vi ska göra, vara hemma tror jag:)

Nu har jag inge mer att skriva

lots of love Anastasia♥♥♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0