Shoppat, tips på bra hemsidor m.m...

Hejhej<33

Har varit i Helsingfors och shoppat!

Jag har shoppat:

1:  tävlings-dräkt! (ser mkt snyggare ut i verkligheten!!)

2: RKV-keilatkäglor (jag har dom gula för att dom matchar till dräkten)

 

Det har jag shoppat! Dräkten är inte liiite snygg på mig, den har mycket paljetter och är väldigt färgglad, och den är verkligen fiiin<33  

Om ni vill gå in på hemsidan och titta på dräkter/redskap/danskläder/m.m och ni kan finska så kan ni klicka här och kan ni inte finska men ändå vill titta så kan ni öppna en ny flik och klicka här då kommer ni till en sida som heter ordlista, där kan ni skriva en mening på tex finska och få det översatt på svenska:)
Bra va!? 

Hoppas att ni får nöjje av båda sidorna!


Annars har ja inte gjort nått speciellt, jag har skrivit några brev, badat mycket och kollat lite på datan när jag fått tid:)

Nu ska jag alldeles strax äta pannkakor:)

Många kramar eran Anastasia<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0