Nu header av mig och Mekeyla! SNÄLLA HJÄLP MIG MED TUSSE!

Heej bloggen!

Nu sitter jag här vid datan klockan: 09.17;)

Vi hämtade hem Tusse från djuraffären igår (vi lämnar honom där när vi reser bort) han var suuper gullig med sin päls! Jag kammar den varje dag för att den ska bli fin igen;)
Men i alla fall! Han på djuraffären ska stänga den, och jag har ingen aning om vad vi kan göra när vi ska på semester, så har någon något förslag kan ni skicka in den som en kommentar eller säga den till mig (om ni känner mig) så skulle ni vara jätte gulliga! Jag behöver verkligen hjälp! Tänk på att vi är borta nästan heela sommaren, så om ni är hemma hela sommaren och kan passa honom så skulle det vara jätte gulligt! (Det där sista var menat till kompisarna)!

Jag hoppas att ni har någon lust att hjälpa mig! Vi kan inte ta med Tusse på båten, för han kommer att må illa i bilen och i båten, och det vill jag inte:(

Annars steg jag nyss upp, har ej gjort nått spec. Min syrra är en aning sjuk:( stackarn, hon har runt 39 graders feber i bland:( Ni får hålla tummarna att hon blir frisk! Men som tur smittar inte febern:)

Längtar ni tills skolan börjar? Jag vet inte... Jag vill ha längre sommmarlov, men sammtidigt vill jag se vem "Tora och Ludvig" är, det är ett par nya elever som ska börja i vår klass. Vi har sett Ludvig men inte Tora, så jag är jättejätte nyfiken!

Sen är det ju klassresa snart! Det ska bli roligt, för vi ska till nämnerintenamnvildmarksby:) det ska bli superduper roligt! Hoppas att alla andra som ska med också tycker det:D

Nu måste jag gå! Många kramar Anastasia ps: ny headern är gjord av mig och Mekeyla gå in på hennes blogg, klicka här!  Visst är den fin?! Den är gjord på photoshop:)

Kommentarer
Postat av: Elin

Gillade du inte min header jag gjorde till dej?

Det gör inge, ja e inte arg eller något.



Kommentera gärna min blogg ;)



PELANZ♥

2010-08-09 @ 11:10:39
URL: http://pelanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0