Mina födelsedags presenter, och min dag med egna ord♥

Hejsan! Min dag idag kommer här: Först så väckte pappa mig och sa att dom skulle åka, jag somnade sedan om.... när jag sedan vaknar igen så går jag och testar mitt nya PS2-spel! Det var super kul! sedan gå jag och äter frukost (macka, fil, juice, mediciner och vitaminer) ps: medicinerna är till för min pollenallergi! Sedan spelar jag lite till. sen går jag och borstar tänderna, går ned, spelar data och så:) det är allt! Jag hade egentligen varit i stallet idag om det inte vore så att jag har varit sjuk! På min födelsedag med faktiskt, så jag kunde inte åka skidor i fjällen:( menmen, jag var hemma som en extra dag idag. jag tjatade och tjatade på min mamma och pappa och bad om att jag skulle få gå till stallet, men nänä!

Nu förstår ni, mina vänner ska jag berätta vad jag har fått till födelsedagspresent!

1: ridbyxor, mörkbruna.
2: ps2-spel
3: teckningar av min syrra
4: mascara
5: kläder (massor)
6: böcker
7: ögonskugga
8: tävlingsrosett (till gymnastiken)
9: pengar
10 mycket mycket mera men jag skriver inget mera.

Tack allihopa för en fantastisk födelsedag♥ kraaam♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0