Lite RG-snack♥

Hejsan alla glada läsare:D:D Idag har jag varit på träning, har fått kämpa hårt för jag hade en liten huvudvärk gnagande i huvudet, men det är nästan 100% bra nu:P Vet ni att jag är så näervös för jag har ju tävling i morron!! Jag ska verkligen kämpa som om det vore för liv eller död!!!! Och det är det ju...nästan, för om man kommer 1a,2a,3a,4a eller 5a (som jag sa igår) då kommer man ju med i Svealandsmästerskapen!! Vi (i vår grupp) ska möta strossa-flickorna! Dom är asbra, min syssling kom 5a på hennes FÖRSTA tävling!! Jag kom då typ 14 (och det var inte ens min första) av typ 28 stycken:D Men som sagt så gick inte förra tävlingen särskilt bra,så jag har tappat självförtroendet lite:S Men ni, mina läsare, får peppa mig till 100%!!!!!! Och hålla tummarna så klart!!

Men idag så ska jag ta det lugnt...slappna av och vila alla muskler från träningen! Jag behöver verkligen vila!! Så att min dag ser, som sagt, lugn ut:D:D och det gillar jag☼

Ha det bra nu, alla mina läsare, och ge tummarna lite massage, för i morgon kommer dom få jobba (ni måste ju hålla tummarna för mig, heeeela dan i morron) Jag älskar er, puss o. kram eran Anastasia♥

hihi:D

Kommentarer
Postat av: Pelin

jag ska hålla tummarna för dej♥ Vi ses på måndag :)



2010-04-10 @ 16:19:03
URL: http://pelinsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0