Frågor och svar om mig:D

Namn: Anastasia

Hårfärg: Mellan

bloggnamn: lovetusse

syskon: lillasyster

djur: Tusse(kanin)

favvobok: twilight

favvofilm: ??

favvofärg: turkost

hobby: rida, gymnastik, balett

intressen: kompisar, kläder m.m....

favvomat: oxfilé, kyckling

favvoläsk: trokadero

gillar: alla som är snälla mot mig!!

ogillar: sådanna som inte gillar mig:P:P

en vanlig frukost: macka, yoghurt och juice elller proviva

vad gör du för stunden: längtar tills morrondagen och bloggar:D:D

Det var allt, puss och kram Anastasia!♥♥                                                       

Kommentarer
Postat av: Elin (Pelin)

Vad rolig information :D

Kan du kommentera min blogg:D



2010-05-08 @ 17:50:13
URL: http://www.pelinsomjag.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0