Här kommer lite bilder på Thailand!

Tjoheejsan alla bloggläsare!! Vet ni att igår skulle jag och min kompis baka! Så vi sprang upp till affären och köpte lite saker b.la ägg! När vi sen kom hem så bestämde vi oss för att inte alls baka äppelkaka utan cookies (stavning?) så vi hade egentligen inte behövt tralla upp till affären (eller jo, men vi kommer till det sen)  så vi satte igång att baka! När vi sen är färdiga med baket och kakorna ska in i ugnen så märker vi att vi glömt och köpa bakplåtspapper. "Vi tittar på varandra trött". skulle vi behöva gå upp till affären igen?
- svaret är nej!! Vi går ned till min kompis istället och lånar bakplåtspapper. det är närmare till henne än till affären! Sen hade vi tur för det finns bara ett papper kvar hos henne men det räcker! Sen åker kakorna raka vägen ut i ugnen och vi väntar i cirka 10 minuter innan vi tar ut dem! Dom blir perfa!!! Vi tänkte låta henne få en del av kakorna för hon har ju varit med och bakat, men min glupska lillasyster äter upp mer än vad vi väntat (ups!!!) så jag får väl baka en sats till, till min kompis! Jaaa... så gick det med vårat bakande! Det var väl kul med såååå många missöden (jag har ej berättat alla men man får väl ha lite privat eller?)  Jaaa... sen tänker vi gå ut och sälja lotter men då ska hon hem och äta så det blir inge mer med det! Idag var jag i skolan och då så pluggade vi om europa som vi ska ha prov på (booooring med prov) Men i alla fall så är det slut på detta inlägg. Eller vi avslutar med lite bilder! Kram Anastasia!!<333


Bilden är lite suddig men det ska förreställa thailand där jag varit!


vårat hotell! love it!


Peace laguna resort  är ett måste!!



Jag älskar den här bilden (när den inte är suddig!)



Nu ser ni nog!



Dom här bakade vi!



mmmmmmhmm!



Man kan vinna fina priser!
b.la: data-spel, örhängen m.m!

Ha det bra kram Anni





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0