Sängen var borta eller?

Heeej alla blogg läsare! I helgen har jag varit hos min kompis land, vi hade jätte kul.
Vet ni att vi körde blindbock (min kompis, jag och min kompis syrra) då började jag att vara blindbocken. Jag såg absolut ingenting! Dom hade en säng i det rummet vi var i då trodde jag att sängen var precis framför mig men det var den inte men jag trodde det så jag skulle lägga mig raklång på sängen men där var ju ingen säng! Så jag ramlade raklång på golvet! Ajajajaj! Det gjorde ont kan man säga (hihi)!
Sen har vi badat i 12 grader! brrrrr... kallt men skönt var det! Så har vi haft picknick (stavning?) i skogen. Vi hade i alla fall super kul (tack för att jag fick hänga med dit!)

Idag har jag studiedag och sitter därför hemma och bloggar. Det är skönt! Fast vi hade rätt så mycket läxor (eng-glosor, kemi-läxa och så ska vi ha prov på europa)  Det är bara att plugga:( men så kan man ju blogga lite, eller hur? Nu har jag inge mer att skriva :( tyvär! Men ha det bra så hörs vi! Puss och kram på er!


säng=farlig när man leker blindbock!!!


kallt,kallt,kallt!!

Ha det bra så ses vi! puss till er alla!


Kommentarer
Postat av: klass-kompis freddis

Haha, ja, det borde gjort ont, och jag håller med, det är för mycket läxor :(

2009-09-15 @ 15:15:07
Postat av: mellis

de va kul på landet mellis, jag tyckte synd om dig när du ramlade!!

2009-09-15 @ 17:10:14
Postat av: anni

det var inte sååååå himla farligt. Mest kul! Ni är gulliga när ni kommenterar min blogg! Kram på er båda!

2009-09-15 @ 19:20:47
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0