I miss everybody!!

Heej! Nu...helt plötsligt... fick jag ett sådant där hemskt gråt-anfall! Jag vill spola tillbaka tiden... den tiden då jag var på ridläger! Alla var såååå himla söta mot mig! (snyft)  Det bara väller ut tårar just nu! Kan inte förklara varför, men ni känner nog igen er! Jag kommer ihåg Ninna! Min häst! Den snällaste av dom alla! Mina kompisar kommer jag ihåg... Josefin och Emma! Dom var jag mest med! Dom var så snälla!!!!!! Jag älskar er tjejer! Hoppas att vi ses någon dag igen! Det gör vi (hoppas jag)! Pus på er! love too everybody!

Sååå... nu slutade mina tårar att rinna! (pust)! Nu undrar jag en grej! Om ni svarar på en kommentar och berättar hur man gör så är jag hemskt tacksam!

fråga:  Hur får man blogg musik till bloggen? Eller hur får man youtube-klipp till bloggen???   
Om ni svarar det på en kommentar så är ni rena rama änglar!! Jag kommer då också tipsa om er blogg på min blogg!
Snälla svara! Puss och kram Anni<3


jag behöver glädje just nu!

buhuuuu...



den här är fin men gör mig ännu ledsnare!


alla är vi ledsna ibland!


det är nog mer synd om Paris Jackson än om mig:(


det fick mig att må bättre (en socker puss)!

Ha det bra och glöm ej att säga hur man får blogg musik till bloggen! puss och kram från:         "MIG" 


Kommentarer
Postat av: maja

varför är du så ledsen????????? du vet att om du är ledsen så är jag ledsen

2009-10-03 @ 17:26:32
Postat av: anni

hihi, jag saknade alla från ridlägrettex: mina kompisar (snyft) min häst Ninna (snyft, snyft) men nu är jag gl`a igen<3 kram Anni

2009-10-03 @ 17:48:01
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0