Hejsan!

Hej! Nu sitter jag här med en kompis och vi ska spela bomb it 2 på www.spela.se det är en rolig sida som jag nu tipsar om! Där finns massor med roliga spel! Vad gör ni nu då?
Idag i skolan så hade vi inge matte (yes!) det var bra! Sen hade vi bild (yes) sen skulle vi städa för våra föräldrar skulle komma och ha föräldramöte tillsammans! det var mycket yes i´dag asså!


Vilken sida på datorn tycker ni är bra?   

Svara gärna på den frågan! tack!
 
Såååå... är det nån här som tittar på kändisdjungeln?
Det är ju super äckligt eller hur? Jag tittar inte så ofta på det... men ibland! Idol är bra eller? Tycker jag i alla fall!
Är det nån som vet hur man gör en header? Eller hur man få musik till bloggen? Tacksam för svar!

Jag vill kunna lägga in musik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Buhuuuu!!!!!!

Snälla svara hur man gör! Puss och kram blogg ägaren

Kommentarer
Postat av: alicia

jag gillar okså spela

2009-09-23 @ 20:10:32
Postat av: Anonym

jag gillar okså spela

2009-09-23 @ 20:12:01
Postat av: mellis

kan inte fler än vad du kan kram mig :)

2009-09-25 @ 20:50:23
Postat av: jag gillar också att spela

2009-09-26 @ 12:10:56
Postat av: Mezzi (jessica)

Ja vet inte hur man sätter musik till bloggen men jag skulle veta så när du vet så sej till!!!!



M.V.H

Mezzzziii

2009-10-02 @ 20:24:44
URL: http://mijetu.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej Anni du har en sån bra blogg / min är dålig men om du har några vänner som jag känner säg till dom då att dom kan kanske gå in en sväng och kolla på min blogg ;)

2009-10-02 @ 20:34:43
URL: http://eboggis.blogg.se/
Postat av: anni

visst tipsa gärna till andra också om min blogg:)

2009-10-03 @ 17:09:43
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0