wow!!

Ja! Wow, igår så kan man inte säga att jag lata mig hela dagen!! Först så dammsugade jag hela nedervåningen! Sen så gick jag ut och krattade!! Jag var helt slut sen, men mådde bra resten av dagen:D Sen var jag och hämtade min lillasyster från fritids:) Hon blev glad att jag hämtade henne för en gångs skull:)
Sen har jag inte gjort så mycket... eller jo!
Igår så sa mamma att vi skulle och handla hon och jag men då tog hon med mig på bio!! Vi såg Fame, den var jätte bra! Speciellt i slutet! Tack så jätte mycket mamma<33

Okej... vet ni att Robinsson, var det program som många tyckte bäst om:) Det är bra, det håller jag med om:D

Det var allt för mig:) Ha det bra MVH

Anastasia                                              
                                                        
 Yess! Tack mamma (igen) 
                                                                                                  go heron go heron...
bläää på dig krattan...
                                                                                                   Kram Anastasia<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul Anni! Jag vill också se Fame.

2009-10-28 @ 11:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0