TusseTusseTusse<3 Höst...

....lov!!! Yeeeesss!! Jag har höstlov:) Det är asskönt asså:D Nu kan jag sova huuuuur länge jag vill!! Jaaaaaa!!!
Och framför allt: Göra..... vad jag vill!!!  Det är sååå  skönt!! Eller vad tycker ni?

Just nu sitter jag och tittar på min kanin och tänker.... Han är den finaste och snällaste (vet ni varför? Om jag är ledsen och gråter och jag har honom att springa på golvet, så kommer han fram till mig och slickar mig som att säga; " varför gråter du? Du har ju mig!!") Han är väldigt lugn också, han är ingen vilding!! Här kommer en lista på vad han är:
 

Tussig<3
Ur snäll<3
Sööööt<3
Sååå gullig<3
Envis<3

Han är helt perfekt!! Love you Tusse!!<333 Kram Matte<33333

Vad ska ni göra på höstlovet? Jag ska få min småkusin hit med sin familj:) Det ska bli kul, sen ska jag till Uppsala och träna (gymnastic)
 
Ha det bra Kram Anastasia<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0