Trött spm vanligt...

Hejsan! Det här är första dan på höstlovet, och jag kan faktiskt erkänna att jag har rätt så boring:( Men jag hoppas och tror att det blir bättre:) Just nu chattar jag med 4 stycken!! Lite mycket va?! Idag vaknade jag när mamma åkte till jobbet, sen gick jag upp och såg på tv, åt lite frukost och nu sitter jag här:D Så jag har inte gjort så mycket:( Jag orkar typ inte göra nåt heller:( Jag har inge mer att skriva:( Så byebye!!

                                                       
                                                          
                                                                Hihihih<333

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad skönt Anni.Jag har det alla fall inte skönt för jag har 37,3 grader i feber och jag har ögoninflamation att jag har röda ögon. Det är inte kul. Hoppas det gick bra på ridnigen i Måndags.



Ska rida igen typ på en Torsdag. Kram Elin <3

2009-10-27 @ 13:36:10
URL: http://yeselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0