Tävlingen...?

Hejhej! Nu kanske ni ser att jag gjort något nytt?? Jag har bytt bakgrund!!! Fin va?? Den är turkos... min favvo färg!

Grattis till er alla som tävlade i gymnastiken idag!! Det gick jätte bra ju!! Ni var super bra och det kommer nog gå ännu bättre i Februari!!

Jooo... jag tävlade i dag... det gick både bra och dåligt... rep-programmet gick inte så bra men friståendet gick destu bättre! Så jag har ej gjort så mycket annat:) men nu är jag hos en kompis och det var hon som hjälpte mig med bakgrunden!!! Tack så mycket!!! Jaaaa... det var allt för idag (eller i alla fall för stunden)

kram Anastasia (blogg-ägaren)

BIlderna kommer nu: 


 detta är jag på förra årets tävling:)

 Fin va? det är på prisutdelningen:):)

jag var med på tv den dagen:p


slut på bilder:) kram ``mig``

Kommentarer
Postat av: Nastja

Tack Anastasia för att du skrev i min gästbok! Kul att du besökte oss i Stockholm i söndags och tävlade.

2009-10-05 @ 16:33:00
URL: http://www.rytmisk-gymnastik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0