Sen var det, det där med Norge...

Hej... nu sitter jag framför datan hos min kompis igen... vi har jätte kul!! Vad har ni gjort idag?? Jag har ju varit på tävling... som sagt! Sen har jag ju varit här hos min kompis...

Sen var det det här med norge... jag har inte gjort det än (hjälp!), men jag kommer hinna... eller?? Det är väldigt enkelt!! Jag kommer kunna det (stön) jag orkar inte, men som sagt (av mina föräldrar) går skolan före allt annat...tyvärr!
Vad tycker ni förresten om min nya header? Rätt snygg va? Fantasi full i alla fall... äntligen kan jag typ allt om bloggar!! Men bara typ... i alla fall det viktigaste: header, lägga in bilder, lägga in musik, fixa bakgrund m.m! 
Så om ni har frågor... kom och fråga i www.lovetusse.blogg.se! Där tipsar jag om allt... nästan allt i alla fall!

 Just nu försöker min kompis hitta en bra mikrofon till sitt "program" som hon försöker få med mig med i!!
Blääää....
Har ni någonsin haft prov på Norden?? Är det boring? Eller??  Jag orkar inte med Norge... räcker det inte med sverige för "mitt" land är ju sverige! Varför måste vi lära oss om Norge... orkar inte!!!!
Aja slut tjatat om Norge nu då! Nu orkar jag inte tjata mer om det och så vill jag ju inte att ni blir tvungna att lyssna på mitt tjat  om (gäsp) Norge...
Måste sluta nu... Anastasia<3

bilderna 
jag menar musiken... kommer nu:
                                                        Avril Lavigne med skater Boy

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!



Vilken fin blogg du har... rolig att läsa dessutom.

Vad vig du är, gå inte av bara...



Kram

Carina



2009-10-05 @ 14:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0