Julen är snart här igen<3

Vet ni, idag ska jag kanske gå på bio med en kompis:) kul va?
Gillar ni att gå på bio? Vilka filmer är bra i så fall??

Årets blogg ska ju röstas fram, vem tror ni vinner? Kanske Kenza? Eller?

Just nu sitter jag här och är lite morgon-trött sådär, men jag brukar vara det:) Det är jag i ett nötskal:)
Tusse är här brevid mig, han gillar att sitta och stirra med sin djupbruna mörka ögon, han tittar ut genom fönstret och sedan på mig och sen tar han en tugga hö, tittar ut, tittar på mig äter hö.... det är han i ett nötskal....
Min mening om olika nötskal:)

Snart kommer julen:D det blir kul!! Vad önskar ni er?
Jag har en lista som kommer här:

1:Thailand-resa
2:Resa till USA
3:Resa någon annan stans...
4:Scrapbooking (stavning?)
5:Smink (ofc)
6:Kläder (också ofc)
7:Pengar
8:pool
9:Böcker
10:Ny skolväska
11:ps2-spel
12:smycken
13:nintendo
14:nintendo-spel
15:mera pengar
16: En riktigt god jul också!!

Sååå... det var lite av min lista:) Det finns några (många) saker till men jag orkar inte skriva alla dom sakerna:)
Allt för mig:) Kram Anastasia (its mee!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0