Pinsamma grejjor! Lääs!!

Hejhej! Idag ska jag och rida på islandsponnyer med min mamma, min kompis och min kompismamma! Det ska bli jätte kul, jag var där och red förra året också och då fick jag en häst som hette Krokur, han var jätte snäll och superskön i galoppen!! Jag hoppas att jag får Krokur igen!
Igår så var jag och dansade! Det var kul, vi gjorde en egen koreograf (dans typ) den var rolig och cool att dansa till! Musiken var också bra! Gillar ni att dansa?
Jag gick i dans förrut men fick sluta p.g.a av gymnastiken, egentligen så går jag inte i dans men vi (jag och kompisarna från gymnastiken) blev tillfrågade om vi ville testa dansa, och visst! Det skulle väl vara kul, eller hur?
Så vi testade och det var kul!  

Jag tänkte bara berätta en pinsam sak: När jag och min kompis var på bio så såg vi en film som hette Wild child!
Den var bra, men i alla fall, efter filmen så gick vi och åt på pizza hut! Jag tog en pizza och lite fanta och precis när jag skulle dricka min fanta så säger min kompis (www.mellisliv.blogg.se) något roligt så jag börjar skratta och all fanta sprutas ut från min mun!!  Resten av tiden vi var där så satt alla och glodde på oss (eller på mig!!)
Det var en piinsam sak jag varit med om, sen kommer ni ihåg den där gången då min kompis cyklade in i en bil och det vart en liten repa?? det var också pinsamt!! Mitt liv = pinsamt

Det var allt för mig!! Kram mig

Juyst det, det var en till tjej som gissat mitt namn hon heter Maja!! Grattis!! JO, jag heter faktiskt Anastasia!! Nu vet ni det!! Kram Anastasia  
puss från mig!!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0