Honey, läskig film och gullig sång Läs detta inlägg!!

Hejsan! Idag har jag och min ena bästis sålt honung:D  (jag sålde med www.mellisliv.blogg.se) Det var rätt så många som köpte, 8 st för mig!! Det kostade 60kr per burk:D Leveransen skulle komma v.45 och man skulle betala då:) Det var jätte kul, tack till alla som köpte!! Just det, jag glömde säga varför vi sålde.... vi samlade in pengar till vår klass-resa! Det ska bli kul, vi ska till järna vildmarksby!! Har ni varit på klassresa nån gång? Vart i så fall??

Vet ni, nu har jag fått två kommentarer på min blogg om vilket tvprogram som var det bästa båda rösta på Robinsson, själv har jag ej röstat en, men kommer strax att göra det!!:D


                              SL-FILM!! 
Vet ni? I går då kom nån tjej från SL till våran skola och pratade om bussar, tåg och sånt! Vi såg på en jätte äcklig film! Det handlade om: först så var det två kompisar som skulle till stan på kvällen, då tog dom en genväg över järnvägsrälsen! Sen blev en tjej kissnödig och då gick den andra över och väntade väldigt nära rälsen, sen så ser den kissnödiga kompisen att det kommer ett tåg men det ser inte den andra tjejen så den kissnödige ställer sig upp och ropar åt kompisen att hon står för nära! Men kompisen hör inte så tåget kommer närmare och närmare, då ser kompisen men hon halkar och tåget kör över henne!! Hon dör då...
Sen så var det en kille som hette Jens han och hans kompis var på en tågstation och lekte på tågens tak, men plötsligt så får en av pojkarna (Jens då) i sig ström och ramlar ned!! Han får ta bort båda benen!!
Det var lite av filmen!! Den var jätte äcklig och läskig!! Se den INTE!!

Det var allt för mig!! KramAnastasia<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0