Hej bloggen!

Nu har jag min ena kompis här, hon och jag har tagit bilder (på bl.a mig ofc) Så har vi spelat buzz, I was the blue one;) Och hon var den gröna om ni undrar:) Jag vann... inte alltid då menmen, jag lät henne vinna ofc, jag skulle vunnit annars... Nu så chattar jag med kompisar:) Det har varit dåligt väder typ hela dan, boooring va?

Vet ni, jag ska fira jul i Sweich (stavning?) Verbier alltså, vi ska åka skidor i Alperna, där är en backe 1,5 mil!!
Jag skulle aldrig orka åka ned för den utan nåt stopp!!

Det var allt för mig kram Anastasia<33

 Jag kan inte släppa det här!!:(


Kommentarer
Postat av: O$CAR

lol

2010-05-30 @ 14:42:56
URL: http://har ingen blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0