Hej alla!!

Det var tydligen ännu fler som hittat min blogg nu:) det är ju bra eller hur??
Tack till Jessica för din urgulliga kommentar!!! Det var snällt att kommentera min blogg:)
Sen förlåt (Wilma??) jag visste inte att du också hittat min blogg:) Just nu sitter jag här med en kompis och skriver...
Idag i skolan så hade vi tjejsnack, det var jättekul då snackade vi mest om bråk och sånt men vi snackade också om annat;) Då fick killarna gå ut i skogen i stället (fniss) det är kul att kasta ut dom:) Sen hade vi typ ett "prov" på svenska, det gick bra men jag ska få göra om det för efter att jag gjort en sida klart så (det gick på tid) sitter jag och väntar på att tiden ska vara slut då säger min lärare efter 30 sek att det finns en sida till, så jag skulle kommit längre men jag får göra om det! Det var allt för mig hejdå:)

Just det... Jessica svarade rätt på min fråga, jag heter Anastasia:) Grattis Jessica!!!

bilder  här lär du dig att teckna djur:) bra va???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0