Hej alla söta och gulliga (alla som läser och kommenterar är det<3)

Hejsan!!!! Tack för alla urgulliga kommentarer<3 jag älskar er allihopa:* !!
Vet ni att förra veckan så var jag på kryssning till Tallinn (Estland) Det var super kul!! Jag shoppade bland annat: glas-djur (jag sammlar på sådana<3), armband, ett ljus som byter färg när man tänder det och så klart rostade mandlar....<3!!
Vet ni att i morgon så har jag gymnastik tävling i stockholm... jag är nervös men på ett bra sätt så klart!
Jag kommer tävla i två program, fristående (utan redskap) och sedan ett program med rep (som jag övade in på bara en vecka:o... slå det om ni kan:p) fristående kan jag super bra men jag hoppas det går bra med rep också så att ni, mina bloggläsare får hålla tummarna mellan klockan: 09.00-13.00 hihihi gör det snälla!!
Sen i dag så hade vi genrep... det gick (sorry) skitbra... för alla faktiskt!!! Alla var super duktiga, ni kommer komma på bra platser allihopa, och även om man kommer sist (som alla gör, till och med jag!!) så tar ni det i Februari då vi har en ny tävling!! Eller hur??

Sen medans jag varit borta har jätte många skickat in kommentarer till mig<3 och jag älskar det tack<33333!!!
Fortsätt med det;) Sen hittade min gymnastikkompis, Irma också min blogg:) hoppas du fortsätter läsa den:):)
Men i alla fall så var jag på friends möte (jag är friendsare<3) i fredags (tror jag...) så då missade jag att träna på norge som vi ska ha prov på:( jag fick ta hem och fixa det (gäsp:() jag har inte gjort det än men jag tror jag gör det i morgon<33!

Sen var det några som sagt och skrivit till mig att jag ska tipsa om deras bloggar... javisst sa jag så här kommer det:  www.mellisliv.blogg.se  det är min bästa kompis blogg<33 som är ny och fräsch! Sen har vi:
       www.eboggis.blogg.se   som är min kompis blogg<33 och sist men inte minst:
       www.jemitu.blogg.se/jessica   som är min kusins blogg<33  alla är jätte bra så läs dem<333333 

Det var -tyvärr- allt för mig den här gången men vi hörs snart kram bloggaren Anastasia<333333333333

Bilderna kan vi ju inte glömma, eller hur?

  

Glad ska man vara... speciellt när det är tävling!!

ps: glöm ej musiken, dräkterna, håret eller leendet tjejer!!





I`m happy<3 And I love it<33





Jag.... på en tävling för ett år sen... lite suddig så under ser ni en bättre<3



liten... men det är jag!!
Såååå älskar er alla kram mig

Kommentarer
Postat av: tänk vad mitt namn är

du glömmde en person :(

2009-10-07 @ 17:23:20
URL: http://luddigatotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0