Halloween....

Snart är det Halloween och jag har fixat en passande header, men den  vart lite missbildad men so what:) Tyckte ni att den vart fin i alla fall? Jag tyckte den vart jätte fin:) men om nån kan hjälpa mig om hur man gör den större så är jag glad om ni skriver det på en kommentar:) Bilden på hästen där med häxhatten, det är min favorit häst Maja:) Längtar ni tills halloween?
Det gör jag:D Det ska bli kul!!:) Förresten, vad tycker ni om idol? Jag har inte kollat så mycket för jag har ej haft tid men vem är bäst? Man har ju hört lite om vissa som finns så har jag typ tittat två gånger:) Har ni nån favorit?
Förresten, när börjar let`s dance? Jag har hört att Ingmar Stenmark ska vara med:D det blir kul att se:D:D:D


Test!!  Viktigt titta!!!!

Nu ska jag göra ett test om vílket tv-program som är bäst:) Det ska bli kul att se! Nu vill jag verkligen att alla röstar så att det blir kul sen att se vad ni gillar bäst:) Jag kanske själv lägger en kommentar och säger vad jag tycker:) Här är våra deltagare!!

1: Let`s dance
2: Idol
3: Robinsson
4: Talang
5: Kändis djungeln
6: melodifestivalen
7: lilla melodifestivalen

Det var dom:) Rösta mycket nu tjejer och killar:D

Ha det bra Kram Anastasia<3    

                                                     Min header

Ha det gött kram ANASTASIA

Kommentarer
Postat av: kussan Mezzziii

Mitt bästa tv program är ROBINSON!!!!!!

Hur mår du???

hoppas vi ses snart!!!

Puss och kram!!?

Jessica!!!

2009-10-21 @ 12:42:05
URL: http://jemitu.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag gillar Robinson! det ät ett jätte bra överlevande program :)

2009-10-21 @ 19:30:00
URL: http://yeselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0