Friends utbildningen = gott!!

Hejhej! Jag kom precis hem från skolan, då jag haft friendsutbildning! Det var kul och...GOTT! Jaaa... det var faktiskt gott för vi fick: klubbor, mumsmums, kakor,saft och bullar:) Det var jätte gott och körde vi ju roliga lekar också:) Tex: att man fick ett kort (vanliga spelkort använde vi) men man själv fick inte titta på kortet bara alla andra, sen om man hade ett ess så hade man väldigt låg status och om man hade kung så hade man ju väldigt hög status, då kanske man hälsade lite maera snällt än vad man gjorde åt den som hade ett ess! Det var i alla fall en väldigt rolig lek! Sen så gjorde vi lite annat också (typ pratade som jag är väldigt bra på att göra;)!) I skolan så gjorde vi färdigt Norge (som jag hade gjort färdigt i går så duktig som jag är!) sen så hade vi matte och läsa så hade dom andra musik också men det hade inte jag eftersom jag var på friendsutbildning:) Nåt mer har jag nog inte gjort, sedan i kväll så ska jag och rida (på min älskade Maja hoppas jag) det ska bli kul, men orkar jag??
Vet ni att min mormor har kommit hit!! Det är kul men hon åker hem på Onsdag:(! Det var nog allt för idag:)
Ha det bra så ses vi snart! Kram Anastasia<3

Förresten... vad gillar ni mest för låtar? Jag kanske kan lägga in din favorit på min blogg...:)
Vi ses pusspuss<3

 visst är det här bara för mycket?? Hon har ju problem! Kolla på det här klippet!! Det är super kul!!

Kommentarer
Postat av: maja

jag vill vara på friendsutblidning

2009-10-06 @ 14:28:41
Postat av: MezziPezzi

HON ÄR JU SJUK!!!!

2009-10-19 @ 19:25:48
URL: http://jemitu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0