Cafe Venedig... nej tack!

Hejhej!
Idag har jag varit i skolan och då hade vi hemkunskap! Det var kul, vi lagade jordgubbskräm, mmmmm!
Sedan efter skolan kom min mormor och hämtade mig och min syrra för att vi skulle till ett cafe som hette Venedig! Det var lite sådär... rekomenderar det inte!! Sedan så tackar jag igen för alla söta kommentarer!
Sedan kom vi hem och då sprang jag fram till datorn för att blogga lite<3
Just nu snackar jag med en kompis på msn:) det är kul!! Hon har faktiskt också en blogg som heter
www.mellisliv.blogg.se   den är bra så läs den!! men glöm ej att läsa min!!
Vad tycker ni om min header förresten?? Rätt så ok va?? det var allt för mig!! Kram Anastasia:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0