wooohooo!!

Tjenixen alla glada! J jag är då glad eftersom jag TROR jag får gå till skolan i morron:) Hoppas det, jag har saknat hela klassen så himla mycket!! Jag har ju inte sett dom på...6 dagar!! Miss u! Okej, jag såg min ena bästis hon lämnade läxor åt mig! Thank you (gå in på hennes blogg: www.mellisliv.blogg.se) Den är urbra ju!! Men glöm ej att läsa min ofc!! (om ni undrar vad ofc står för så står det för: OFCourse = självklart) Men alla ni i klassen... räkna med mig i morron;) Hehe, jag har städat mitt rum, dock inte tvättat golv menmen... Jag hoppas verligen jag kommer i morron och då blir det livat:D Idag har jag sett på TV, spelat ps2 (playstation 2) och nu, datan:D Sen har jag så klart städat rummet (dammsugit och torkat damm) och sms:at med kompisar och ätit och pusslat (hehe)  Ja...min boringa-dag såg ut så:( Men ha det gött kram

Anastasia<33     Jag är SUPER glad!   Hihi   eeehh...? ok?? superdupertruper...GLAD

Kommentarer
Postat av: Fotbollsproffset Gabbe

Man bilr väl inte så glad om man går till skolan

2009-11-12 @ 14:49:00
URL: http://steekgabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0