Tävlingen, plus lite roligt bus!!

Hjesan, nu har jag varit på tävling i Lindesberg, det gick väl bra, och även om jag snubblade, tappade repet och stuckade foten på golvet, kunde jag ändå roffa åt mig en liten 14:e placering (av 26) jag blev nöjd, jag tävlade i fristående (utan redskap) och med rep (hopprep) i fristående fick jag 11,8 och i rep 9,8 tror jag, slutgiltiga poängen blev då 21,16, det är väl ok, men jag är jätte nöjd! Min 3männing kämpade sig till en 6:e plats!! Och mina kompisar i min grupp gjorde också jäte bra ifrån sig, jag själv blev inte jättejätte nöjd med poängen men placeringen vart bra, i nästa tävling satsar jag på en 10:e placering, eller vad tror ni? kommer jag lyckas?? Jag hade i alla fall jätte kul, eftersom jag älskar att uppträda och stå i centrum;) LÄS DETTA BUS:
Sen efter tävlingen så fick jag och min "3männing" komma hem till henne, oj vilket hus!! Typ 4 våningar, med pool i källaren!! Det var ur häftigt!! Sen på natten ville vi busa lite så vi steg upp 04.00 och hämtade whiteboard-pennor, när vi gjort det smög vi ned i källaren där mamma och pappa sov och försökte rita på deras ansikten! Men vi föll i gapskratt och rusade ut, sen skulle vi försöka med Matildas (min småkusin då, eller 3männing) storebror då smög vi in i hans ru men då låg han med rumpan uppe i vädret utan kläder på sig och utan täcke så vi rusade ut med händerna för munnen sedan föll vi i skratt! Sen bestämde vi oss för att skärpa oss såvi smög in i Matildas mamma och pappas sovrum för att rita på dom Matilda hann sätta dit mustach och skägg på sin pappa men sen började han röra på sig så vi sprang fnittrande ut med Matildas mamma efter oss, vi hoppade ned i sängarne och låtsades sova! Hahahaha Det var kul!!! Kram Anastasia

 Gullig låt!!

Kommentarer
Postat av: moa

ja det kommer att gå jättebra nästa tävling!<3 jag lovar!<33 kramizar

2009-11-22 @ 19:32:18
URL: http://hastalskarenmoa.blogg.se/
Postat av: Freddie

vad kul!!! ska du köpa en ny dräkt av ebba?? (kanske) vad kul, den kommer säkert vara jätte fin;)

2009-11-24 @ 14:26:48
URL: http://luddigatotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0