Svininfluens-sprutan är tagen...

Hejhej! Idag tog jag sprutan mot svininfluensan:) Det gjorde ont som...ja det gjorde jätte ont, fick tårar i ögonen:(
Jag tog den i biblioteket med några andra i min klass:D Det gjorde ont kan jag säga er, lite öm är man också;)
Men jag tog den och jag är stolt:D! Hehe jag och min kompis belönade os själva när vi kom hem med något riktigt gott... När min kompis var här så pratade  vi och vi tittade på film:D Den är urläskig!!
Kitty och Hollywoodmysteriet heter den, hudvudrollen spelas av Emma Roberts som också spelar hudvudrollen i Wild child<33 Nu blev det tyst på mmig så jag säger hejdå:) Byebye...
MVH

Anastasia<33         ajaj!!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Jag har också sett Kitty och hollywoodmysteriet men den är inte så läskig

2009-11-18 @ 14:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0