ONT och Anastasia dissar och diggar läs!!

Hej! Idag så är jag "sjuk" Jag har en "böld" på halsen som gör såååå ont!! Jag var till doktorn och han sa att jag måste äta penisilin! Jag måste också pausa från alla fritidsaktiviteter!! NEEEEEEJ!! Varför det:(
Här kommer lite jag dissar och diggar

Anastasia Dissar:

1 penisilin

2 kompisar som kan skriva vad som helst på sin blogg (då menar jag privata grejjor som har med en själv att göra, I hate it!)

3 ajajaj, när det gör ont på halsen!!

4 vänner som man inte kan lita på (så fort man säger någon hemlis till någon så går den direkt och skvallrar för en annan kompis, blä på det)

5 för höga krav på sig själv (det har jag, och det är verkligen inte kul! Man blir jätte ledsen så fort man har 3 fel på ett prov, blääää)

6 bråk (med kompisar, syskon, föräldrar... allt är lika hemskt!!)

7 oskyldigt dömd (inte tv-serien då, jag menar det verkliga livet när nån kommer fram och undrar: varför sa du så? Fast man inte har ett dugg med det att göra!!)

8 gråta  för ingenting (man gråter för det lilla minsta, visst är det jobbigt för en själv?)

Anastasia diggar

1 alla glada, alla nöjda (yess)

2 kompisar man KAN lita på

3 alla rätt!!

4 familje kväll

5 nån som tror på en

6 föräldrar som man kan berätta allt för (sånna som jag har, älskar er mamma och pappa)

7 nån som lyssnar på en (alltid bra att ha)

8 en/flera underbar/underbara vän/vänner   

Hoppas ALLA lärde sig nåt av det här:D Kram MIG

Kommentarer
Postat av: din ena bästa vän mellis

du har helt rätt tjejen!! <3

2009-11-07 @ 10:07:31
URL: http://mellisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0