Ojdå...

Hejsan, ja... ojdå kan man säga, jag har inte skrivit på 6 dar!!! Hjälp!! Det ska never hända igen!! Lovar:D
Jaaa... Idag när jag var i skolan så kände jag mig lite utanför och var lite deppig, men det får alla känna sig nån gång:) Dagen fortsatte lite trögt och dåligt (säger inge mer vad jag kände, lite privat liv måste ni axeptera)
Sen så kom en lärare till vår klass...
Vi har skickat kort till England som en lärare vid namn Daniel tog med dit, för han har en klass i England också:)
Nu fick vi svar, det var kul!! Jag hade två stycken brevvänner:) Dom verkade snälla:D Då så blev jag "gla` och go`" igen;) Sen hade vi HK (HemKunskap) Då fick vi en läxa, där det stog att vi sulle städa vårt rum! Neeej!
Jag hade tänkt mig typ tvätta fönster, eller nåt! Jag har inget mer att skriva nu, ha det gött

MVH

Anastasia               




      Jag älskar Thailand, tack för att vi fick åka dit mamma och pappa, älskar er<3                                          

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja Anni det var en jätte kul med breven :)

2009-11-03 @ 15:24:29
URL: http://yeselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0