New header again!!

Hejsan! Nu har jag gjort en ny header...igen, det blev en jul header! Flickan där i mitten på headern är jag på min senaste tävling i Lindesberg (Lindesbergs pokalen) glad som vanligt:D Vi i vår grupp i RG är typ den enda grupp som ler nör vi tävlar;) ja, jag älskar att tävla och man måste ju visa det dårå;)! Men vad tycker ni?? Jag blev nöjd:) och det är ju det viktigaste! Idag har jag varit hemma från skolan...jag hade halsont och huvudvärk men det är typ bra nu:D Lite tjock i halsen bara, men på morronen så kändes det som jag skulle spy så jag rusade till toan men jag spydde inte:) Det  var nog bara nåt tillfälligt:D Idag har jag varit med Tusse, spela data, läst, sovit och spelat ps2 och så:D! Det var allt för mig Kramizar

Anastasia                  

Kommentarer
Postat av: moa

du kommer väll idag?<3

2009-11-25 @ 07:47:03
URL: http://hastalskarenmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0