My new... (om du läser så får du veta)...

Hejhej:D Vad tyckte ni om min nya header? Rätt så snygg va? Det bästa av allt är: JAG FIXADE DEN SJÄLV UTAN HJÄLP!!! Visst vart den fin? Den kanske inte passar till denna årstid men jag tyckte den var fin:D Det är ju bilder från Thailand/Krabi/Ao nang Som jag berättat om tidigare:) Jag älskade när vi var där:D Det skulle vara den perfekta julklappen till mig och min familj:D Är det någon frivillig att betala för fyra stycken så är det bara att säga till;) Aja... slut talat om Thailand:D, Nu så är klockan 19:33 och då har hela min familj kommit hem från jobb och 6-års:D (ofc)! Vi har ätit middag, det blev Linssoppa (det är gott när mamma gör den)  Jag tog 2 potioner, sen tog jag en glass, fast den hade 2 st pinnar (det skulle den egentligen ej haft, men,men) Den smaka hallon, björnbär och blåbär, den var god!! Nu så håller min syrra och min pappa på att "brottas" och Tusse är ute och springa:D, min mamma, hon talar i telefon i ett annat rum, det kan ta evigheter, fast jag ska nog inte säga nåt eftersom jag och mellisliv.blogg.se:s ägare brukar tala meeeeega länge:D Hahaha:D Min syrra har just varit på gymnastik så förrut var det bara mamma, pappa och jag hemma och så klart Tusse:D Nu så chattar jag med en kompis hon har också en blogg som heter www.yeselin.blogg.se det är en bra blogg så läs den! Men glöm ej att läsa min:D!! Ha det gött kram

Annie                                   Före

                                              Efter
                Vilken är snyggast? 

Kommentarer
Postat av: Elin

Båda är snygga nån gång får du hjälpa mig med en header!

2009-11-03 @ 20:49:47
URL: http://yeselin.blogg.se/
Postat av: Gabbe The King

Efter fast före är också snygg

2009-11-04 @ 15:40:36
URL: http://steekgabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0