Mera om min dag då!!

Hejhej! I förra innlägget vart det inte så mycket om min dag hehe! Men nu ska jag berätta!!
Jag var i skolan idag, och skönt var ju det ofc! Om ni undrar varför jag tyckte det var kul att gå till skolan, så om ni var jag och hade varit sjuk i 6 dagar och det hänt så mycket på skolan då skulle ni också vilja gå till skolan;)
I alla fall först så var det tyst läsning sen så gjorde vi träd-böcker sen så vart det rast!!
Då pratade vi mest (mina vänner och jag) sen ringde det in då skulle vi jobba nåt med London (som jag missat totalt men vi jobbade i grupper och min grupp hade gjort Big Ben) Jag fatta nada men i alla fall sen vart det Lunch och lunchrast på lunchen vart det nån kött-gryta med potatis, och på lunchrasten snackade vi igen (vi är ena riktiga pratkvarnar!!) sen ringde det in, då vart det idrott, jag och min kompis tittade på dom körde nån lek som hette typ Harry Potter och nån annan lek... kul eller? Sen sista lektionen vart det samma som nr2. sen hängde en kompis med mig hem! Kram Annie<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0