Jag vet...jag gjorde fel!

Hej, jag känner mig lite sådär just nu (av en privat anledning) jag mår inte jätte bra precis, jag vet att jag gjorde fel, men det gjorde en annan person också 

Jag vet att jag gjorde fel...men du vet lika väl som jag att du gjorde lika fel som jag!!
Det finns vissa saker du gjort mot mig som är svåra att släppa, men jag vet att jag ibland inte är mycket bättre!
Det kan vara svårt att förlåta, men jag vet att ingen av oss mår bra av det.. det känns som en stor stenklump i magen eller hur? Du vet vem du är, om du läser det här så är det mitt sätt att säga förlåt! Det kanske var jag som startade det eller? Men det var bådas fel att det gick så långt på bara några sekunder!
Ibland vet jag inte ens vad vi bråkar om...vet du det?
Ingen på hela jorden kan vara perfekt...men vi kan väl försöka eller hur?
Sluta med skitsnacket och så, ha kul tillsammans skratta...som när vi var små!!
Kommer du ihåg? Jag saknar det...och när jag skriver detta så släpper det lite..eller hur?
Bara så du vet: Jag vet att jag gjorde fel, jag hoppas du vet att du också gjorde det!

Anastasia<33

Kommentarer
Postat av: moa

vad har hänt gumman? messa om du inte vill säga till någon annan<3333

2009-11-21 @ 18:27:18
URL: http://hastalskarenmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0