3 st dikter

Jag vet att jag är den rätta för dig! Du håller väl med mig?
Jag är jag och du är du, vilken tid är rätt? Det är nu!!
Om du någon gång krossar mitt hjärta, kommer jag känna en sån stor smärta!
Jag kommer gråta mig till sängs varje kväll... jag kommer att ta det som en stor smäll!
Lämna mig aldrig mer, då är det jag som aldrig kommer att le... 



Det är nu i November som hösten är, inga bin eller goda bär! Men på hösten händer nåt annat med, alla i familjen ställer upp sig på led. Bara för att gratta dig, med en enkel dikt från mig! Hoppas du blir glad för den, och inte bara säger menmen... Jag tänkte gå och köpa dig nåt, det gick ej, men på sängen får du säkert nåt gott!
Denna dikt var av mig och faktiskt endast till dig!!


Jag kom till läger 5, jag längta inte hem. Upp till huste vi traska, hörde min syrra smaska. Fick den snäla Ninna, tårarna börja rinna!  Vilken vacker häst, hon var bara bäst!  Fick så snälla vänner, sånna som jag än känner!
Tack till alla, alla var så balla! Tack till: Staffan, Elin, Emelie, Therese, Anna och Åsa, när jag tänker på er blir mina kinder rosa! Tårarna börjar rinna, när jag tännker på dig... min Ninna...

Det var allt för mig denna gång! Kram (poeten) Anastasia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0