Hemma själv igen...

Äsch! Jag är hemma igen... det är ju faktiskt ingen kul, eller vad tycker ni? Jag vet att om jag skulle gått till skolan skulle jag inte orkat ett dugg!! Men ändå, jag saknar alla i klassen!! Jag har ändå så boring här hemma nu...  Jag vaknade av att en kompis ringde mig 07.56 haha jag var lite morron trött, jag pratade med henne mmedans jag tog upp Tusse i min säng, han ville vara under täcket hela tiden! Sen så pratade vi i en timme, och nu sitter jag inne och chattar med henne på msn;) Ha det gött kraaam!!

Annie<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Annie vi var och bada idag ;) Det var jätte kul det var typ inga med ;( Ja en komentar till dig

2009-11-10 @ 13:55:50
URL: http://becauseofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0