Hejsan!

Hejsanhejsan! I  morgon är det Lördag och vet ni vad vi i min familj brukar göra då?
- fira en liten jul med en present (om man varit snäll vill säga;)) Ojojojoj vad jag längtar! Hoppas jag får nått bra!
Typ: en bok, spel eller nått annat kul! Nu så skriver jag lite hehe ofc!
Idag har jag och min kompis bakat pepparkakor (gammal tradition typ) Vi gjorde typ 200 st!
Nu ska jag gå och äta, blev ett kort inlägg men det går bra i alla fall! Ha det gött, i morron berättar jag vad jag fått, eller i över morron vi får se aja, hejdå!!  vintervintervinter....snösnösnö!

Kommentarer
Postat av: Elin<33

Jag vet inte Annie vad jag brukar göra på Lördagar det är olika men jag ska nog baka pepparkakor :D:D:D:D:D <333



Kram Elin Whit a bigbig smile :D:D:D:D:D:D

2009-11-27 @ 20:08:18
URL: http://becauseofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0