Fest hos en kompis!

Hejhej! Igår var jag på en fest hos en klasskompis, det var kul, vi körde frågesport, limbo (kom delad 1:a med en annan tjej!!) Det var glitter-och-glamour-fest det var kul! När jag kom  hem så spelade mamma, Natti (min syrra) och jag kort, sen så gick hon och la sig! Jag var och duchade sen gick jag ner igen och kollade på när mamma sydde gosedjur som gått sönder, så jag hämtade mina och började sy dom, sen så kom en "läskig"film men man vet ju att det är fejk;) Men igår då var jag också och shoppa, jag köpte byxor (svarta fest-byxor), ett linne (med paljetter på) en klänning eller tunnka(grå där det står love på) underkläder, och så åt vi på donken;)
Det var gott, jaaa...det var min dag det:D ha det gött
 Kramizar

Anastasia<3                     

Kommentarer
Postat av: mellis

det var kul!! jag har ju likadana kläder ju. men visst är linnet snyggt

2009-11-15 @ 10:01:56
URL: http://mellisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0