Ännu ondare med en till "böld"!!

Hejhej! Ja, idag är jag hemma ensam... eller det ända sällskap jag har är min lilla Tusse!
Men mamma kommer hem snart för att äta lunch med mig, hon kommer vid 12.00 Tro inte att jag kommer få så mycket gjort denna dag:( Jag kommer noga mest att vara med Tusse, läsa, se på TV eller nåt, jag kommer nog INTE orka att städa mitt rum, även fast det behövs;) Jaja, jag vet att jag inte än har gjort läxan till HK:n (HemKunskapen) men jag har ju faktiskt inte haft tid och sen blev jag sjuk!! Jag får ju inte anstränga mig precis eftersom jag får inte vara med på gymnastiken (som jag måste, har ju tävling om några veckor!!) , ridningen (jag har ju redan missat en massa!) eller skolans idrott på en vecka!! Jag orkar inte vänta mer, jag är ju lite av den där spralliga tjejen som älskar att ha fullt upp hela tiden (då menar jag kompisar, hobbyer m.m)
Undrar vad dom andra gör i skolan... Jag längtar faktiskt lite dit, jag menar alla mina vänner, tänker på mig (ni är ena riktiga änglar<3) Jag saknar ALLA då menar jag verkligen ALLA!! Fast jag själv vet att jag inte skulle orka göra så mycket i skolan, jag är sååå trött jag orkar liksom inte göra ett dugg!! Igår var jag faktiskt ute lite, jag behövde lämna honungsburkarna eftersom jag lovade att leveransen skulle komma vecka 45, så pappa KÖRDE mig runt i kvarteret för att lämna alla burkarna! Det gjorde gott, fick faktiskt tillbaka lite färg i ansiktet, för annars när jag tittar mig i spegeln ser jag mest vit ut, men jag säger ju det, jag mår ju inte toppen precis!

Vet ni... jag har fått en till "böld"(!) under hakan!! Neeeeej!! Den gör lika ont som den på halsen (om inte ondare) sen har jag också fått prickar på halsen så det ser ut som jag har fått vattkoppor (men det har jag ju så klart ej!!) Buuuhuuu....:(

Det var allt för sjukstugan idag! Kramar (den sjuke) Anastasia   Man får vara glad att jag inte har nån feber!!
Hälsningar frökensedetfråndenljusasidan (fröken-se-det-från-den-ljusa-sidan om ni undrar vad det stod;))

Kommentarer
Postat av: Freddie

stackars dig annie:( jag är tyvär också sjuk, (magsjuk) bläää!!!! mår illa av att bara skriva/säga det



Mvh: en som tycker synd om dig

2009-11-09 @ 13:55:13
URL: http://luddigatotte.blogg.se/
Postat av: Gabbe The King

2009-11-09 @ 16:44:18
URL: http://steekgabbe.blogg.se/
Postat av: Gabbe the king

Dom som går i träslöjden har läxan till vecka 47 så du har rätt mkt tid på dig

2009-11-09 @ 16:47:30
URL: http://steekgabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0