Regn och rusk!

Hejsan alla! I dag har jag kommit hem från en kompis. Jag sov över där! Vi hade jätte kul! I går hade vi vatten krig. Det var kul men vi använde kokhett vatten! Ajajaj, men skönt var det! Sen låg vi och badade i hennes badkar och snackade. Sen såg vi på film. Vi såg på en film som våra 6-års fröknar spelat in när vi gick på 6-års. Vi skrattade jätte mkt! Vi var väldigt trötta den dagen så vi gick och la oss 21.30! Ganska tidig va?! Sen vaknade vi typ 08.30. Min kompis vaknade först! Jag älskar att sova, det är så himmla skönt och man kan drömma så sköna drömmar eller hur?! Sen när vi vaknade kom vi inte på vad vi skulle göra. Vi har väl olika intressen :) Sen bestämmde vi oss för wii. Det var kul men jobbit!  Jag var inte precis bäst! (haha snarare sämst)  Nu ska jag äta mat vi ses Puss till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0