Pinsamt värre!!!!

Hej nu tänkte jag berätta om en av dom pinsamma saker jag varit med om. En dag efter skolan cyklar jag och min kompis hem till henne. Vi cyklar förbi en (röd) bil... eller ska. Min kompis cyklar före mig och bilen står väldigt nära där vi ska cykla så jag bromsar in min cykel och stiger av för att leda den förbi bilen. Men min kompis hinner inte bromsa så hon kör rakt in i bilen! Jag och min kompis skämmer ögonen ur oss så vi cyklar snabbt hem til henne!! Som tur var såg ingen oss!! Nu mera skämtar vi alltid om det ifall vi cyklar och ser en röd bil!!
(ha ha ha ha) TIPS: Stig av cykeln i tid om du ser en bil längre fram!!!     Här är jag när jag var väldigt liten!

Kommentarer
Postat av: Fredrica / Freddis

Tack för du berättade det där:) haha!! ja, det var kul och pinit:S

2009-06-07 @ 10:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0