Kläder på vägen=läskigt!

Hej alla sötnosar! Jag kom faktist på en till grej jag gjort i helgen! Det var att jag cyklat 1 och en halv mil! När vi hade kanske 5 km kvar tills hem började det spöregna!! Man vart dygnsur, för att inte tala om mina stackars mockasiner!! (skor) Mamma vart blommsjuk så vi stannade hela tiden för att plocka prästkragar! ooonööödigt! Men, men, jag var snäll och väntade på henne! Lillan och pappa cyklade i för väg! Men jag fick betalt för att jag väntat på henne, 4 smultron! Mmmm!! Mums. När vi cyklade såg vi kläder utspridda, som om nån bodde i skogen! Lite läskigt var det. Sen när vi kom hem slutade det regna! Typiskt! Då bytte jag om till torra kläder gick jag ut och tvätta alla cyklar 60 kr fick jag för besväret!

Sen måste jag berätta: Sims 3 funkar på våran data!!! Det är hur roligt som helst! Ett tips till alla som ej har det: KÖP DET!!!  Nåja, vad har man mer att säga? Jo, idag badade jag i havet! Kallt men skönt!! Det hör ju till sommarn!  Nu är det slut på ord! Så bilderna får rycka in!! 

 
Det ser inte ut så i våra hav! Synd!

Inte så här heller!

 
Sommarlov!! (Det är ej jag på bilden!)   Vi ses! Kram kram!

Kommentarer
Postat av: emma

tackar :)



22 grader är lite kallt i en pool, pooler kan ha 28 elr så!

2009-06-23 @ 22:18:21
URL: http://likeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0