Midsommar

Godmorgon allihopa! I dag är det midsommar!! Hoppas att det blir fint väder bara. Igår efter att jag kommit hem kom jag in och skrev på min blogg om kläder, sen åt vi mat. Det blev typ nudlar (mums) efter det blev det efterrätt, det var gott! Det vart nån muffins, väldigt mäktig! Jag orkade bara äta upp en tredjedel! Sedan gick vi ut för att plocka blommor och saker till en bastukvast! Hela familjen gick ut. Det var mysigt.Fast man vart ju dygnsur! Vi hittade gula, lila, vita blommor. Det vart en ganska fin bukett jag plockade. Men ganska mycket grönt fick jag med! Sedan gick vi tillbaka hem för att lämna blommorna vi plockat och plocka lite lupiner. Dom väger kan jag säga er! Det fanns bara lila, det var lite synd, men vi såg vita och rosa i ett dike men vem vill gå ner och hämta dom där? Sen när vi kom hem gick vi in i bastun för att basta. Det var skönt! Sen gick vi upp för att jag ville visa ett korttrix. Alla gick på det. Men sen berättade jag för dom hur det gick till. Eller jag sade inte till min syster. Sedan åt vi kvällsmål, jag tog lite yoghurt och fyra jordgubbar. Dom var ganska dyra så vi fick njuta medans vi åt dom. Sen var klockan väl halv elva så vi gick och borstade tänderna och håret och sen kröp jag ned i min varma stora sköna säng! Jag kommer inte ihåg om jag drömmde något men det var ialla fall skönt att vila ut efter att ha gått minst 3 km. 

Nästa dag (vilket är i dag) vaknade jag cirka 08.30. Jag gick ner och började skriva detta och chatta med en kompis! Idag ska jag och familjen till Skansen om det blir fint väder. Jag hoppas på det och det ser ut att ljusna upp nu. Alla andra dagar har det bara regnat och regnat! Såå himla tråkigt asså!  Nu har jag nog inget mer att skriva så jag önskar er alla en glad midsommar!   

Här kommer bilder!!    



Här är jag på gymnastiktävling!   



Det regnar exakt hela tiden!  

  Kaniner är så söta, själv har jag sötisen Tusse! 

  
Vi får hoppas att denna kommer fram!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack ♥

2009-06-19 @ 19:48:47
URL: http://mmlovisa.blogg.se/
Postat av: jessica T

din blogg var SUPER sygg,ja bara älska ditt sätt att förklara alla saker!!!!!

2009-06-23 @ 19:32:17
Postat av: Fia (Jessica T:s kompis)

Woooooooooooow du är vig!!! Fy va jag blir avundsjuk(= Din blogg e jättefin, jag fattar inte ens hur du hittar på så bra sätt att skriva om saker!!

2009-06-30 @ 19:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0