Roliga vitser! (ha ha)

Hej, här kommer lite roliga vitser som jag hört och läst: Det var en gång en tant som  jobbade i en godis affär. Hon hade väldigt ont i ryggen just i dag. Plötsligt steg en kund in.
- vad vill du ha då? Undrade tanten i affären.
- Jag vill ha godis remmar. Svarade kunden. Godis remmarna var höst upp på hyllan så tanten fick använda en liten stege (eller pall) för att nå upp dit. Det gjorde väldigt ont i hennes rygg men hon klättrade i alla fall upp dit för att hämta godiset. Sedan ställde hon tillbaka pallen pallen och godiset. Efter cirka 5 min kommer en annan kund in.
- Vad vill du ha då? Undrade tanten.
- Jag vill ha godis remmar. Svarade kunden. Så tanten fick ännu en gång klättra upp och hämta remmarna. Sedan höll det på sådär cirka 3 gånger till och efter 5:e gången tog tanten ned remmarna så hon slapp gå upp och ned varje gång. Sedan efter 5 min kommer en annan kund in.
- Vill du också ha en godis rem? Undrar tanten.
- Nej. Svarar kunden. Så tanten klättrar upp och lämnar skålen och för tillbaka pallen innan hon frågar vad kunden då vill ha.
- Jag vill inte ha en rem, men jag vill ha 2 remmar!



Den tycker jag är ganska rolig vits. Vad tycker du? Skriv gärna kommentarer om vitsen och ge mig gärna förslag på vitser jag kan ta så kanske din vits publiceras på min sida!    Ha det bra så ses vi snart! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Xxxxx

Den var Rolig <33

2009-06-15 @ 14:44:08
URL: http://gurrs.blogg.se/
Postat av: Irma

den var rolig och kul!!!

2009-10-03 @ 17:09:56
URL: http://klippos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0