Hej alla!

Hej allihopa! Hoppas ni haft det roligt idag! Det har i alla fall jag! Jag tänkte att jag ska ge ut veckans fråga i dag! Det är något nytt som jag ska testa! Det går ut på att jag skriver en fråga då och då och så skriver jag alternativ som ni kan gissa på. 4 av dom är fel och en av dom är rätt. Sen kan ni skriva in svaret där man skriver kommentarer! Det kostar ingenting och er e-post behöver ni inte lägga in och så kan ni använda ett annat namn än vad ni egentligen heter! Lätt va?! Här kommer frågan:    

VARFÖR HETER MIN BLOGG LOVETUSSE?  

1: KOM INTE PÅ NÅGONTING ANNAT. 
2:MIN KATT HETER TUSSE. 
3:MIN KANIN HETER TUSSE.
4:JAG ÄLSKAR NAMNET TUSSE.
5:MIN DÖDA HUND HETTE TUSSE.      

Så vad tror ni att det är? Det får ni reda på om ni skickar in. Då säger jag det rätta svaret och hur många det var som skickade in rätt svar och hur många det var som skickade in sammanlagt. Vi ses, puss och kram!



Kommentarer
Postat av: mellis

din blogg är jätte bra får jag svara på frågan? i såna fall 3 din kanin heter det ram

2009-06-12 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0