Godmorgon!

Godmorgon allihopa! Idag så steg jag upp cirka 09.30. Jag var trött efter att ha haft skolavslutning i går! Här kommer en liten vits:   

Det var en gång en rysk och en tysk och en bellmann, dom skulle åka flygplan. När dom lyfte och varit uppe en stund i luften började flygplanet sakta åka ner! Det var för tungt så alla tre fick slänga ut varsin sak. Rysken slängde ut ett äpple, tysken slängde ut en banan och bellmann slängde ut en bomb. När dom senare landat kom en gråtande pojke: När jag gick till skolan fick jag ett äpple i huvudet. Sen kom en gråtande flicka och sa: När jag gick till skolan fick jag en banan i huvudet. Sen kom en skrattande pojke och sade: När jag pruttade så sprängdes skolan!                          

Den tycker jag är ganska rolig! Ha det bra allihopa så ses vi i nästa inlägg! 


Kommentarer
Postat av: Gurra

den va bra

2009-06-15 @ 14:38:57
URL: http://gurrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0