The Sims 3!!!

Hej och förlåt om jag inte skrivit på några dar! Jag har haft fullt upp! Vet ni, jag har köpt sims 3! Jag har inte spelat det än för vi måste kolla om det funkar till våran dator. Håll tummarna att det gör det! Lite tidigare idag har jag varit på Fritids, där spelade vi, pingis, fotbollsspel, shack. Och så var vi ute så klart! Det var varmt och skönt idag med och det ser ut att hålla i sig om man kollar på väder-prognosen! Man blir verkligen glad av fint väder! Just nu sitter min lillasyster bredvid mig med en stoooor glugg i munnen! (hahaha hon ser för gullig ut i den) Just nu är det en som svarat på min fråga om favorit mat. Tack till denne person som läser och kommenterar min blogg! Och till er andra som inte kommenterar: Kommentera gärna, man blir såååå glad av att läsa kommentarer! Vad har jag mera gjort? hmmm.... jag har varit och hälsat på min morfar, det var kul, vi spelade Maja (ett kul kortspel) Jag förlorade en gång och ``blev då Maja``. Andra gången förlorade min morfar. Jag tog liksom revansh (stavning?) Så åt vi också på en sjökrog där min tydligen småkusin jobbar, jag tog biff med bierne sås och pommes, min syster tog samma som mig och mamma och pappa tog nån sjögryta. Mitt var jätte gott, 10/10 poäng! 

Vad är skillnaden mellan sims 2 och sims 3? Är det nån som har spelat det och kan berätta? Är det bättre än 2:an? Sims är annars så hiiiiimmlaa kul asså!!!! Spelar det typ hela tiden, om jag inte skriver på bloggen så klart! 

Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva så vi ses i nästa inlägg så klart, och glöm nu inte att fortsätta läsa min blogg!!! Ha det så himmla bra, puss och kram Anni <3 :) P`s här kommer bilder!!    

  
Gullig bild va?! Stor och liten.  

 
Sötnos, men vad är det för nåt? 

 
Skansen, ingen aning om varför jag tog denna bild! Men, men...

 
Haha, rolig va?! Apor är söta!  


VI SES I NÄSTA INLÄGG!! <3

Kommentarer
Postat av: emma

Tackar :)

2009-06-22 @ 20:17:13
URL: http://likeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0