FÅGEL I VARDAGS RUMMET!

Hej alla små söta sötisar! Vet ni vad som hänt mig?! Min syrra satt och såg på TV i vardags rummet, då hör hon en smäll och inne i vardags rummet ligger en fågel! Jag vaknar och springer ner och ser fågeln, ingen vill lyfta upp den så jag snor åt mig en handduk och tar upp den  lille stackarn och bär ut den under studsmattan där det är skugga och så sitter jag och passar lilla Toppsy (vi döpte honom till det) så inte skatorna skulle ta han/hon. Sen när Toppsy kviknat till flög han sin väg! Bra va?!     


Senaste nytt:                                             Michel Jackson har dött vid 52 års åldern!  Han dog av massor med mediciner och skulder upp över öronen! Alla hans inkommster gick åt till nästa stora show! Han var lite av en perfektionist. Allt skulle vara perfekt. Han hade tre barn och modern är okänd. Han hade tidigare varit tillsammans med Elivis Preslys dotter! Man hade hållt en tyst minut för honom och tänt ljus. Han hade varit svart men opererat sig till vit! Han var ju verkligen sjuk!  Vad tycker ni om Michel Jacksons tragiska död? Skriv en kommentar eller två!!                             Puss till alla sötisar! just det, det var två som gissa om frågan på min favorit mat men ingen hade tyvärr rätt! En gissa på frågan om min favorit färg och gissade rätt! Grattis blogg: www.luddigatotte.blogg.se   

Här kommer tips på bra bloggar som jag läser:  www.luddigatotte.blogg.se  www.likeemma.blogg.se   www.mmlovisa.blogg.se  www.bluewatergirls.blogg.se   och så klart min blogg  www.lovetusse.blogg.se  ha det gött puss på er  
                               stor fisk!!!

Kommentarer
Postat av: jessica

den var SUPPER SNYGG!!!!!!!!!!

mvg jessica t

2009-07-01 @ 10:33:55
Postat av: Lovisa

www.picnik.com <33

2009-07-05 @ 21:02:02
URL: http://mmlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0