äntligen solig dag!!!

Hej igen! Vad har jag gjort i dag? Jooo, jag har badat, hoppat studs-matta, fått en ny cykel med mera! Men i dag är jag extra glad! Varför? Jo, det är sol och cirka 35 grader! Tro inte att jag slösar bort den tiden, nejnej, jag använder den hela tiden!! I morse vaknade jag cirka 09.30 eller nåt, då steg jag upp och hör min lilla syster tjooa, vad gör hon? Jo, drar ut sin ena framtand!! Äckligt!! Sen äter vi frukost jag åt rostat bröd med ost, yoghurt, och apelsin juice. Sen hoppar jag studsmatta med syrran, hon flyger så klart sen går jag in och fixar mig klar. Jag är faktist inne sen en stund innan lillan kommer in rusande och säger att vi får bada i grannarnas pool. Jag börjar bli van vid att hon kommer in rusande. Jag tar på mig min ganska nya rosavitrandiga bikini och rusar ut till grannarna med syrran hack i häl. Hon hoppar i poolen medans jag går i (vi är varandras motsatser) Det är 25 grader. Ååååh, vad skönt, sen innan vi ska gå hem blir vi bjudna på en cykel av grannen för ett bra pris. Bra va?! Jag som behövde en ny! Den är röd och jätte fin!!!! Sen hoppa jag igen, testa cykeln och nu är jag här och önskar alla läsare glad midsommar! Puss och kram Anni    <3333

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack! ♥

Din är också fin.

2009-06-20 @ 15:08:43
URL: http://mmlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0