Minst 3 kommentarer och du får säkert nya läsare, och bara efter minst tre kommentarer till min blogg! Viktigt... Läs!

hej,ni såg väl tipset i förra inlägget, jag tipsa om en blogg, om ni skriver minst tre kommentarer från och med nu så kommer jag göra ett tips på eran blogg på min sida!!! Gå nu in på kommentarer och skriv minst 3 stycken kommentarer, det kan vara på vilket inlägg som helst! Ju mer kommentarer ni skriver destu mer skriver jag skriver jag om eran blogg! Ganska fantasktiskt va?! Det gäller och passa på, så har ni ont om kommentarer så skriv in tre eller fler på min blogg så kan dom som läser min blogg hitta din och då får du säker flera kommentarer!! Ha det bra och jag ser fram emot dina kommentarer och att få skriva en resenscion (stavning?) om just din blogg och ge den kanske stjärnor (0-10 stjärnor tio är det bästa och noll det sämsta!) kram på er!!


Kommentarer
Postat av: vanessa

SV: hejhej! :)

vad roligt att du hittade till min blogg. Hur gjorde du de? :)

Jag gick på läger 3 det som var för 4-7 års ridvana och då hade jag Cacharel. Jag var även på nybygget året innan och då hade jag också Cacharel :)

Kram på dig.

2009-08-02 @ 16:59:47
URL: http://vannu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0