Tre rätta svar på min egen ögonfärgs fråga!!

Heeeej alla!! Vet ni att det var tre stycken som svarade på min fråga om min ögonfärg!! Alla hade rätt!! Grattis ni tre!!!!!

Jag fick två blogg adresser och dom måste ni kika in på och skriva en kommentar!! Här kommer adresserna:

www.jemitu.blogg.se/jessica
www.luddigatotte.blogg.se     och sen var det en till som gissade rätt men ej hade nån blogg, hon kallade sig malin!!! Grattis alla ni tre!!! Gå in och kika på bloggarna nu!! Men glöm ej att fortsätta läsa min blogg!!!   


Idag steg jag upp ganska tidigt men det var för jag hörde min lillasyster gråta!! Hon hade ramlat ned från sängen!! Ajajaj! Sedan har jag ej gjort nåt annat än att skkriva på min blogg! Idag vet jag ej vad vi ska göra(tyvärr) men jag hoppas det blir nåt skojj!! Ha det gött så ses vi!! Puss och kram!! 


Det kom inga bilder idag heller, det kanske kommer sedan först när jag kommit hem till Sverige igen, jag skriver ju på en annan dator men ialla fall, kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0